HR logo

Asistentka - advokátní kancelář

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 02.07.2018
Společnost:

Pro našeho klienta, českou advokátní kancelář s mezinárodní klientelou, hledáme asistentku do týmu partnera společnosti a 2 advokátů/právníků.

 

Role:

Vaší povinností bude:

  • běžná administrativní agenda 
  • úprava, kopírování, skenování, kompletování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí 
  • zajištění osobní agendy – letenky, dovolená, květiny
  • správa webových stránek společnosti

 

Požadavky:

 

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • výborná znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch, ochota , loajalita

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity – sleva do fitness centra, jazykové kurzy
  • příjemné, velice moderní, pracovní prostředí v centru Prahy
  • pracovní doba od 9:00 do 17:30 hod
ID nabídky: 0972

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print