HR logo

Asistentka/Recepční

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 15.06.2018
Společnost:

 

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost sídlící v centru Prahy, hledáme spolehlivou, samostatnou a organizačně schopnu kolegyní/kolegu na pozici Asistentka/Recepční.

 

Role:

 

-      korespondence, evidence faktur, komunikace s dodavateli, správa firemních vozidel, kancelářské potřeby, evidence firemního majetku

-      administrativní podpora vedení – letenky, ubytování, reporty v xls

 

Požadavky:

 

Požadujeme:

-      ukončené min. SŠ vzdělání

-      dobrou znalost anglického jazyka a výbornou znalost jazyka českého

-      výborné komunikativní a organizační dovednosti

-      samostatnost

-      flexibilitu

 

Nabízíme:

-      pracovní smlouvu na dobu jednoho roku s možností prodloužení

-      stravenky

-      týden dovolené navíc

-      příspěvek na MHD

-      roční bonusy

-      jazykové kurzy

-      příspěvek na pojištění

 

Nástup:

-      ihned, nejpozději v průběhu července

 

ID nabídky: 0968

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print