HR logo

Asistentka se znalostí anglického jazyka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 16.11.2018
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní kancelář sídlící v centru Prahy, hledáme asistentku/asistenta s dobrou znalostí anglického jazyka.

 

Role:

 

  • starost o chod vám svěřeného právního úseku /tým právníků
  • příprava/úprava dokumentů
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí, vedení diáře
  • komunikace s centrálou či ostatními pobočkami (AJ)

 

Požadavky:

 

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • výbornou znalost českého jazyka
  • dobrou znalost anglického jazyka 
  • výbornou znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint
  • předchozí praxe z advokátní kanceláře výhodou
  • reprezentativní vystupování, umění jednat, dobré organizační schopnosti 
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch, ochota , loajalita
  • ochota učit se novým věcem

 

Nabízíme:

 

  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity – 5 týdnů dovolené, cafeteria, multisport karta
  • příjemné pracovní prostředí s různorodou pracovní náplní

 

 

 

Datum nástupu:

  • červenec/srpen

 

ID nabídky: 0961

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print