HR logo

Office manager

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 15.05.2018
Společnost:

 

Pro našeho klienta, českou, přátelskou spolenečnost, hledáme adekvátní kandidátku na pozici Office managerky:

 

Role:

Základní povinnosti:

  • fakturace, příprava podkladů pro externí účetní společnost, vedení pokladny
  • komunikace s advokátní kanceláří
  • leasing/pojištění  - evidence smluv,  kontrola, aktualizace, platby
  • HR agenda – nástupy/výstupy, lékařské prohlídky, smlouvy, docházka, podklady pro mzdovou účetní
  • chod kanceláře 

 

Požadavky:

 

Požadavky:

  • SŠ, VŠ Vzdělání
  • předchozí praxe s fakturací, základy personalistiky velkou výhodou
  • komunikatovní znalost anglického jazyka
  • organizační dovednosti, logické myšlení, praktický přístup

 

Nabízíme:

  • různorodou pracovní náplň na Praze 9
  • přátelské prostředí
  • možnost i polovičního či zkráceného úvazku
  • kurzy AJ
  • 13. plat
  • stravenky

 

ID nabídky: 0954

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print