HR logo

Part-time Recepční/Asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 03.05.2018
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou developerskou společnost, sídlící v centru Prahy, hledáme příjemnou, reprezentativní kolegyni s dobrou znalostí anglického jazyka na pozici Recepční/Asistentka.

 

Role:

Vaší pracovní náplní bude zastřešení chodu recepce v časovém rozmezí pondělí  - pátek cca 16:30  - 20:00 hod (lze i např. na 3 dny v týdnu)
– kontakt s obchodními partnery; 
– rezervace zasedacích místností; 
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt); 
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení; 
– zajištění poštovních a kurýrních služeb; 


Požadavky:

 

Pozice je vhodná i pro studenty/ky VŠ či maminky na MD, které mají dobré komunikační a organizační schopnosti, dobrou znalost anglického jazyka a uživatelskou znalost PC.

 

Nabízíme Vám příjemné pracovní prostření, zajímavé finanční ohodnocení společně s příspěvkem na ošatné a rozvoj Vaší budoucí kariéry.

 

 

Datum nástupu, nejlépe ihned.

 

ID nabídky: 0920

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print