HR logo

Asistentka s AJ, RJ

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 20.12.2017
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou českou advokátní kancelář, hledáme asistentku do týmu právníků pro rusky hovořící klientelu, která má dobrou znalost znalostí AJ a alespoň komunikativní  znalost RJ.

 

Role:

 

Náplň práce:

  • běžná administrativní agenda – podpora týmu 1 Partnera a právníků
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • třídění a zpracování došlé korespondence
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí
  • zajišťování osobní agendy právníků
  • podklady k fakturaci – kontrola, hlídání termínů

 

Požadavky:

 

Požadavky:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • znalost anglického  jazyka na velmi dobré úrovni  (slovem i písmem)
  • znalost ruského jazyka
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • znalost psaní hmatovou metodou velkou výhodou popřípadě ochota se ji naučit
  • předešlá praxe z advokátní kanceláře velkou výhodou
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, odolnost, spolehlivost, umění určit si priority

 

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení s bonusy
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • firemní benefity
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

 

 

Nástup:

 

Ihned / dle dohody 

ID nabídky: 0890

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print