HR logo

Asistentka – možnost i na zkrácený úvazek

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 08.12.2017
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář v centru Prahy, hledáme asistentku do týmu právníků se  znalostí NJ.

 

Role:

-: CLEANED :-

Náplň práce:

  • administrativní podpora týmu advokátů, koncipientů
  • zajištění chodu kanceláře
  • denní komunikace  s klienty- ČJ, AJ, NJ
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • obchodní korespondence v AJ, NJ
  • evidence pošty, e-mailů, faxů
  • správa datových schránek
  • organizace schůzek, komunikace s překladatelskými agenturami

 

Požadavky:

 

Požadavky:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
  • znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, revize), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení
  • smlouva na dobu neurčitou
  • firemní benefity  - stravenky, PC školení, občerstvení na pracovišti
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí  a přátelský kolektiv

 

 

Nástup:

ihned nebo dle dohody

 

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém a anglickém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

 

V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

 

ID nabídky: 0790

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print