HR logo

Asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 19.05.2017
Společnost:

 

Máte dobré organizační schopnosti a baví Vás práce v administrativě? Máte výbornou znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího a alespoň komunikativní znalost anglického jazyka? Máte dobrou znalost práce v MS Office? Jste precizní, zodpovědný/á, týmový hráč? Absolvovaná vysoká škola není podmínkou, pouze výhodou.

 

Role:

 

Tak právě Vy jste tím pravým kandidátem/kandidátkou na pozici asistentka/ky do mezinárodní společnosti, kde budete svému nadřízenému vypomáhat s běžnou administrativní agendou – obchodní korespondence, objednávka kancelářských potřeb , správa kalendáře a s organizací schůzek, zajišťováním ubytování, letenek atd.

 

Požadavky:

 

Náš klient, sídlící v Praze, Vám nabízí širokou škálu benefitů ( jazykové vzdělání, PC školení)  příjemné pracovní prostředí a kolektiv. Odpovídající finanční ohodnocení (dle praxe, zkušeností) s možností nástupu ihned nebo dle domluvy.

 

ID nabídky: 0767

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print