HR logo

ASISTENT/KA do mezinárodní společnosti

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 03.04.2017
Společnost:

 

Jste komunikativní, proaktivní, organizačně schopný/á. Máte minimálně komunikativní znalost anglického jazyka a dobrou znalost práce ne PC (MS Office)? Baví Vás být nápomocen/nápomocna svému týmu?

Tak právě Vás hledá náš klient, mezinárodní společnost, sídlící v Praze.

 

Role:

 

CO BUDE VAŠÍM KAŽDODENNÍM CHLEBEM:

  • kancelářská činnost od A do Z
  • podpora týmu a nadřízených (správa diáře, ubytování, letenky)
  • osobní agenda
  • ad hoc úkoly

 

Požadavky:

 

BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE:

  • maturita, vysoká škola výhodou
  • pracovní praxe v administrativním prostředí je velkou výhodou
  • bezproblémová práce na PC (MS Outlook, Word, Excel)
    • komunikace v anglickém jazyce je  samozřejmostí
    • proaktivní, odpovědný přístup k práci

 

CO JSME PRO VÁS PŘIPRAVILI:

  • zajímavou práci v dobrém kolektivu
  • nástup ihned /dle dohody
  • práce na HPP
  • výborné mzdové ohodnocení
  • každodenní spolupráce/komunikace s profesionály

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete, prosím, svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce ve formátu MS Word.

 

Vzhledem k vysokému počtu uchazečů o tuto pozici bychom Vás rádi poprosili o trpělivost. V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

 

ID nabídky: 0763

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print