HR logo

Recepční - part time

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 08.03.2017
Společnost:

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář v centru Prahy, hledáme příjemnou, reprezentativní recepční na zkrácený pracovní úvazek (pondělí – pátek, 16:30 – 21:00) s minimálně komunikativní znalostí anglického jazyka. 

Role:

 

Pracovní náplní bude  klasické zajištění chodu recepce , tj. vyřizování telefonických hovorů, přijímání návštěv, správa docházkového systému, objednávání taxi a kurýrních služeb, přebírání zásilek, jednoduchá administrativa

 

Požadavky:

 

Požadujeme profesionální vystupování, pečlivost, spolehlivost, dobrou znalost práce na PC, komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace po telefonu i osobně).

 

Nabízíme odpovídající finanční hodnocení, zázemí mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí v centru Prahy. Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.

 

 

Nástup ihned nebo dle dle dohody

 

 

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete, prosím, svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce ve formátu MS Word.

 

 

Vzhledem k vysokému počtu uchazečů o tuto pozici bychom Vás rádi poprosili o trpělivost. V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

 

ID nabídky: 0755

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print