HR logo

Asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Pozice: Asistentka
Datum: 06.02.2017
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou advokátní kancelář se zahraniční klientelou, hledáme komunikativní, organizačně schopnou, precizní asistentku s minimálně komunikativní znalostí anglického jazyka.

 

Role:

 

  • běžná administrativní agenda – podpora týmu právníků
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • třídění a zpracování došlé korespondence – spisová služba, archivace
  • komunikace se soudy, úřady, institucemi

 

Požadavky:

 

Požadavky:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • předchozí praxe v AK vítána, není však podmínkou
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

 

 

Nástup:

 

Ihned/dohodou

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém a anglickém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

 

ID nabídky: 0730

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print