HR logo

ASISTENTKA se znalostí AJ a NJ

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 11.05.2017
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou českou advokátní kancelář se zahraniční klientelou hledáme asistentku do týmu právníků s dobrou znalostí AJ a alespoň komunikativní NJ.

 

Role:

 

Náplň práce:

  • běžná administrativní agenda – podpora Partnera a jeho týmu
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • třídění a zpracování došlé korespondence
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí
  • zajišťování osobní agendy právníků
  • podklady k fakturaci – kontrola, hlídání termínů

 

Požadavky:

Požadavky:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • znalost anglického  jazyka na vdobré úrovni  (slovem i písmem) , komunikativní znalost německého jazyka
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • znalost psaní hmatovou metodou velkou výhodou popřípadě ochota se ji naučit
  • předešlá praxe z advokátní kanceláře velkou výhodou
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení s bonusy
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • firemní benefity
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

 

 

Nástup:

 

Ihned / dle dohody

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém a anglickém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

 

V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

 

ID nabídky: 0726

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print