HR logo

Office manager

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 07.12.2017
Společnost:

 

Pro našeho významného klienta, mezinárodní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy, hledáme vhodného kandidáta, který má minimálně komunikativní znalost anglického jazyka a německého jazyka,  je organizačně schopný, komunikativní, pečlivý, samostatný a má pozitivní vztah k číslům, finančním reportům a účetnictví na pozici OFFICE MANAGER.

 

Role:

Vaší pracovní náplní bude převážně vedení provozu společnosti, účetní agenda a agenda HR, koordinace práce recepce, sekretariátu a fakturace.

• zajištění hladkého chodu kanceláře

• samostatné projekty týkající se provozu společnosti

• podpora vedení společnosti

• komunikace s externími společnostmi/úřady/dodavately

• spolupráce s finančním oddělením, tbulky, reporty, hlídání budgetu

• BOZP, PO agenda

 

 

Požadavky:

 

Náš klient nabízí:

• pracovní smlouvu na dobu určitou

• částečně hrazené jazykové kurzy - AJ, NJ

• zajímavé finanční ohodnocení

• široká škála benefitů

 

Nástup: dle dohody

 

ID nabídky: 0723

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print