HR logo

Asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 11.05.2017
Společnost:

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní kancelář sídlící v centru Prahy, hledáme asistentku s výbornou znalostí Anglického jazyka

 

Role:

Vaší pracovní náplní bude:

  • běžná administrativní agenda
  • formátování, úprava dokumentů
  • správa Outlook kalendáře
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí

 

Požadavky:

Požadujeme:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • výbornou  znalost anglického jazyka slovem i písmem (C1 – C2)
  • výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Power Point
  • hmatová metoda (psaní všemi deseti) na PC velkou výhodou
  • Předchozí praxe z advokátní kanceláře výhodou
  • reprezentativní vystupování, umění jednat, dobré organizační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch, ochota , loajalita
  • ochota učit se novým věcem

 

Datum nástupu:

  • Ihned/dle dohody

 

ID nabídky: 0721

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print