HR logo

Asistentka do advokátní kanceláře

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 28.02.2017
Společnost:

 

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář v centru Prahy, hledáme asistentku do týmu právníků.

 

Role:

 

Náplň práce:

  • běžná administrativní agenda – podpora týmu právníků
  • formátování, kopírování, skenování právních dokumentů
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • třídění a zpracování došlé korespondence
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí

 

Požadavky:

 

Požadavky:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • předchozí praxe v AK vítána, není však podmínkou
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování textu), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

 

 

Nástup:

 

ihned/dle dohody

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

 

V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

 

ID nabídky: 0667

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print