HR logo

Týmová asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 06.02.2017
Společnost:

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář v centru Prahy, hledáme asistentku do týmu cca  4 právníků.

 

Role:
  • běžná administrativní agenda – podpora týmu cca 4 právníků
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • třídění a zpracování došlé korespondence
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí

 

Požadavky:
  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • předchozí praxe v advokátní kanceláři či v mezinárodní společnosti min. 2 roky velkou výhodou
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • pracovní doba od 9:00 do 17:30 hod

 

 

Nástup:

 

dle dohody, nejpozději 1.9. 2016

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

Širší nabídku pracovních pozic naleznete na našich stránkách www.brighthr.cz

 

 

ID nabídky: 0646

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print