HR logo

Asistentka partnera společnosti

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 08.08.2017
Společnost:

Pro našeho klienta, českou advokátní kancelář s mezinárodní klientelou, hledáme asistentku partnera společnosti a dvou senior právníků.

 

Role:

Vaší povinností bude:

  • běžná administrativní agenda
  • úprava, kopírování, skenování, kompletování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • správa Outlook kalendáře přidělených právníků
  • zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, konferencí
  • zajištění osobní agendy – letenky, dovolená, květiny 
Požadavky:

Požadujeme:

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, práce v revizích), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch, ochota , loajalita

 

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • odpovídající finanční hodnocení
  • firemní benefity – 80% sleva na masáže, sleva do fitness centra, jazykové kurzy
  • příjemné, velice moderní, pracovní prostředí v centru Prahy
  • pracovní doba od 9:00 do 17:30 hod

 

 

Datum nástupu:

 

říjen 2017

 

 

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis ve formátu Word v českém a anglickém jazyce, včetně průvodního mailu/dopisu.

V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do čtrnácti dnů kontaktovat.

Širší nabídku pracovních pozic naleznete na našich stránkách www.brighthr.cz

 

ID nabídky: 0618

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print