HR logo

RECEPČNÍ / TÝMOVÁ ASISTENTKA

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 17.05.2019
Společnost:

 

Jste komunikativní, máte reprezentativní vystupování, umíte velmi dobřeanglicky a máte dobré organizační schopnosti? Tak právě Vás hledá náš klient, významná developerská společnost sídlící na Praze 4 (přímo u metra), na pozici Recepční.

 

Role:

  • zajištění chodu recepce, příprava zasedacích místností;
  • komunikace s klienty – ČJ, AJ;
  • objednávky občerstvení, spoluúčast při organizaci firemních a klientských akcí;
  • evidence přijaté, odeslané pošty, distribuce zaměstnancům;
  • příprava přijatých faktur ke schválení; zavedení nových dodavatelů do systému; 
  • asistence vedení společnosti (objednávky letenek, hotelů) a administrativní podpora ostatním zaměstnancům (zajištění kurýra, překladů);
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, zajištění oprav drobných poruch kancelářského majetku).

 

Požadavky:

Požadavky

  • ukončené SŠ či VŠ vzdělání
  • výborná znalost AJ
  • komunikativní a organizační schopnosti 
  • znalost práce na PC (excel, word)

 

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí a přátelský tým;
  • odpovídající platové ohodnocení;
  • firemní benefit (Multisport karta, stravenky, sick days, 25 dnů dovolené, ovoce na pracovišti, individuální jazykové kurzy angličtiny na míru).

 

ID nabídky: 1065

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print