HR logo

FRONT OFFICE ASSISTANT - 5 dní v týdnu

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 23.04.2019
Společnost:

 

Máte ukončené min. SŠ vzdělání a velmi dobrou znalost AJ (B2 – C1), ideálně zdokonalenou pobytem v zahraničí? Proč tedy nevyužít možnosti ji denně využívat a zdokonalovat ve svém zaměstnání?

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, sídlící v centru Prahy hledáme usměvavou, sympatickou, reprezentativní kandidátku/kandidáta na pozici recepční. 

 

Role:

 

Náplň práce:

  • osobní/telefonická a emailová komunikace s klienty v ČJ i AJ
  • správa zasedacích místností
  • zajištění kancelářských potřeb
  • organizace meetingů včetně zajištění občerstvení
  • objednávky - taxi, kurýr, letenky, ubytování
  • komunikace napříč společností/pobočkami – opět ČJ/AJ
  • příprava dokumentů/podkladů k jendání

 

 

Požadavky:

 

Kromě již výše uvedených dovedností a kvalifikace požadujeme dobré organizační dovednosti, velmi dobrou znalost ČJ (úroveň rodilého mluvčího). Dobrou znalost práce ve MS Office.

 

Nabízíme Vám různorodou práci v mezinárodním kolektivu s možností kariérního růstu a mimo zajímavého finančního ohodnocení i širokou škálou benefitů.

 

Nástup požadujeme ideálně ihned.

 

ID nabídky: 1048

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print