HR logo

Asistentka

Lokalita: Praha
Obor: Office support & Admin
Datum: 28.01.2019
Společnost:

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář v centru Prahy, hledáme asistentku do týmu právníků se znalostí Aj. Znalost NJ je velkou výhodou.

 

Nabízíme:

  • odpovídající finanční hodnocení
  • smlouva na dobu neurčitou
  • firemní benefity  - stravenky, PC školení, občerstvení na pracovišti
  • zázemí mezinárodní společnosti 
  • příjemné pracovní prostředí  a přátelský kolektiv 

 

 

 

 

 

 

Role:

 

  • administrativní podpora týmu advokátů, koncipientů
  • zajištění chodu kanceláře
  • denní komunikace s klienty- ČJ, AJ (NJ)
  • úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
  • obchodní korespondence v AJ (NJ)
  • evidence pošty, e-mailů, faxů
  • správa datových schránek
  • organizace schůzek, komunikace s překladatelskými agenturami

 

Požadavky:

 

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
  • znalost německého jazyka na komunikativní úrovni velkou výhodou
  • výborná znalost práce na PC – Word (formátování, revize), Excel, Power Point
  • dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • pečlivost, spolehlivost, týmový duch

 

Nástup:

ihned nebo dle dohody

 

ID nabídky: 1029

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print