HR logo

Finanční Administrátor/ka

Lokalita: Praha
Obor: Bankovnictví & Finance & Účetnictví
Datum: 11.10.2018
Společnost:

Pro našeho klienta, renomovanou společnost působící na trhu nemovitostí hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Finančního Administrátora. Pokud Vás baví práce s excelem, jste komunikativní osobnost s příjemným vystupováním a zajímá Vás oblast real estate, neváhejte nám zaslat své CV. 

Role:

 

Co bude náplní vaší práce:

Vedení agendy nájemních smluv s nájemníky, „tenancy schedule“
Oblast faktur přijatých i vydaných
Vedení dokumentace související s administrativním a finančním provozem objektu
Komunikace s klientem v administrativní a finanční oblasti, příprava podkladů pro další zpracování („Report“, „Budget“, „Business Plan“ apod.)
Komunikaci s PM (property managerem) a CM (Centre Managerem)

 

Požadavky:

 

Co od Vás očekáváme:

praxi v administrativě - praxi s vydáváním, přijímáním a uhrazováním faktur
výbornou znalost MS Excel (práce v tomto programu, reporty)
středoškolské vzdělání
dobrá znalost anglického jazyka (denní komunikace v aj s klientem)
nástup od 1.2.2018

Co Vám nabízíme:

práce na plný úvazek
zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
mladý, přátelský kolektiv
práci v centru Prahy
zaměstnanecké výhody (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie (12 000,- Kč ročně) a další)

 

ID nabídky: 0911

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print