HR logo

Zástupce finančního ředitele

Lokalita: Praha
Obor: Bankovnictví & Finance & Účetnictví
Datum: 08.01.2018
Společnost:

Pro našeho klienta, jednu z předních developerských společností, hledáme vhodného  kandidáta/ku na pozici Zástupce finančního ředitele.

 

Role:

 

Náplň práce

 

  • Vedení a řízení týmu účetních, účtujících české entity Skupiny;
  • Zajištění účetních závěrek a výročních zpráv (včetně zveřejnění) českých entit Skupiny;
  • Zajištění podkladů pro konsolidaci finančních výkazů Skupiny;
  • Komunikace s auditory a externími daňovými poradci;
  • Zajištění štěpení, štěpení sloučením a dalších možných přeměn ve struktuře českých entit Skupiny;
  • Nastavení a implementace interních směrnic týkajících se fungování a řízení financí českých společností Skupiny;
  • Zajištění rozvoje ERP systému NAV Dynamic v oblasti účetnictví;
  • Řízení a optimalizace daňových povinností českých entit Skupiny;
  • Hlídání kovenantů nízké kapitalizace českých entit Skupiny;
  • Zajištění dodání výkazů vůči státní správě týkajících se českých entit Skupiny (hlášení vůči statistickému úřadu, finančnímu úřadu ČNB etc.);
  • Řízení CF českých entit Skupiny (včetně odsouhlasení a kontrola návrhů plateb, samostatná autorizace polateb do výše 500.000,- Kč na jednu entitu týdně);
  • Spolupráce s Head of Funding and Treasury (HFT) a Head of Controlling and Reporing (HCR) na přípravě podkladů pro Top management (Board meeting, Strategy meeting, management meeting, project progress meeting etc.);
  • Spolupráce s HFT při zajišťování účetní podkladů/finančních výkazů pro banky, finanční instituce a investory;
  • Zajištění dalších finančních podkladů pro CFO Skupiny.

 

Požadavky:

 

Požadujeme

 

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření;
  • Praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky včetně zkušenosti s vedením týmu pracovníků;
  • Pokročilá angličtina slovem i písmem;
  • Výbornou znalost MS Office (především MS Excel);
  • Pečlivost, samostatnost, komunikativnost;
  • Zájem o neustálé vzdělávání se v oboru;
  • Pracujeme v programu Microsoft Dynamics Navision, budeme rádi, pokud s ním máte zkušenosti.

 

 

Nabízíme

 

  • Zajímavou a perspektivní práci v zázemí stabilní developerské společnosti;
  • Další vzdělávání v oboru, pravidelná školení;
  • Příjemné pracovní prostředí;
  • Začátek pracovní doby mezi 7.00 - 9.00;
  • 36 hodinovou pracovní dobu (v pátek končíme ve 13.00);
  • 5 Sick Days;
  • Širokou škálu benefitů: jazykové vzdělávání, stravenky, Flexipasy / dotovaná Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva a ovoce na pracovišti (mobilní telefon a notebook nebereme jako benefit, ale jako pracovní nástroje, které jsou samozřejmostí).

 

ID nabídky: 0896

Reagovat | Doporučit | Zpět na výpis pracovních míst | print